Toyota Celica - DEMON
Årgang: | 1990 |
Motor: | 1,6 GSI Komplet 2" rustfrit duplex med 5" poleret afgang fra OneTwoPipe, Hjemmelavet rustfri bananmanifold af den rustfrie svejsegud Rene Bech fra HanHerredAuto |
Hestekræfter: | ca. 120 uden NOS, ca 175-180 med NOS (baseret på udregninger fra Autobremsen/OLE) |
Fælge: | 18" x 7,5 " Wolfrace Matrix lakeret matsorte og specialdrejet centernav-spike i poleret aluminium |
Dæk: | Ventus Sport k-104 215/35/18 |
Undervogn: | Cobra gas støddæmpere Apex sænkningsfjedre 40/40 |
Bilstereo: | Se listen under Styling |
Styling | STYLINGSOVERSIGT FOR TOYOTA CELICA 1,6 GSI, DEMON EDITION Motor: 1,6 GSI Effekt. 105 hk standard (120 hk uden NOS)/ ca 175 med NOS Transmission: Standard, dog er gearstang afkortet 10 cm. Dæk: 213/35/18 – VENTUS SPORT K-104 Fælge: 18” x 7,5 ” Wolfrace Matrix – farvet Matsorte, med specialdrejet CENTER-SPIKE i blankpoleret aluminium Udstødning: komplet speciallavet rustfri manifold, komplet 2” rustfri rørføring fra manifold og bagud Afgangsrør: DUPLEX 5” poleret afgange fra OneTwoPipe Støddæmpere: Cobra GAS Fjedre: 40 mm sænkningsfjedre fra APEX Bremsesystem: Standard, skiver for og tromler bag - KOMPLET CARCEPT SKØRTESÆT - SIDESKØRTER INDSPARTLET I KAROSSEN - BAGKOFANGER OG MELLEMSTYKKE INDSPARTLET I KARROSSEN - EXTRA NEDSÆNKNING TIL UDSTØDNING BYGGET I GLASFIBER - PAKFEIFER GLASFIBER FRONT LAKERET DIAMANTSORT MED GULE, GRØNNE OG SØLV-FLAKES - LYGTEKLAPPER UDSPARTLET OG LAKERET DIAMANTSORT MED GULE, GRØNNE OG SØLV-FLAKES - WRC CARLOS SAINZ DOUBLE HOOD SCOOP INDSPARTLET I MOTORHJELM - 2 STK NASCAR SIDESCOOPS INDSPARTLET I MOTORHJELM - 2 STK HOOD PINS MONTERET I MOTORHJELM - TAGSCOOP INDSPARTLET I TAGET - BAGRUDEVISKER FJERNET OG UDSPARTLET - BAGRUDESPRINKLER FJERNET OG UDSPARTLET - ALLE SIDESTØDLISTER FJERNET OG UDSPARTLET - ORIGINAL ELANTENNE FJERNET I BAGSKÆRM FØRERSIDE OG UDSPARTLET - ORIGINAL CELICA 3-DELT BAGSPOILER FJERNET OG HULLER UDSPARTLET - LILLE ALUANTENNE BYGGET I TAGET - INDFARVEDE VINDUESVISKERE - 18” MATRIX WOLFRACE ALUFÆLGE, INDFARVET MATSORT - 4 STK. SPECIALDREJEDE NAVKAPSEL-SPIKES I POLERET ALUMINIUM - 2 STK FORSIDERUDER TONET MED 7 % SORT RUDEFILM - 2 STK BAGSIDERUDER SAMT BAGRUDE TONET MED 7 % SORT RUDEFILM - BAGRUDEN TONET MED 7% SORT RUDEFILM - SIMONIZ LUFTFILTER MED KROMRINGE - ALLE GUMMISLANGER BELÆDT MED STÅLARMERING + RUSTFRIE SPÆNDEBÅND - GENERATOR INDFARVET OG BLANKPOLERET - SPECIALBYGGET RØRFØRING TIL LUFTFILTERET BYGGET I 2 ½” RUSTFRIT RØR MED TILHØRENDE SORTE SILICONESLANGER - 2 STK 7” DVD-SKÆRME BYGGET I MOTORRUMMET, SPECIAL ALUBESLAG - DIVERSE INDFARVEDE DELE I MOTORRUMMET - FORKROMET MOTORHJELMSHOLDER - FORKROMEDE KØLERBESLAG - DIVERSE SIKRINGSHOLDER/BOKSBESLAG FORKROMET - DIVERSE SKRUER/BOLTE/MØTRIKKER FORKROMET - FORKROMET VENTILDÆKSEL - SPECIALLAVET LÅSEPLADE I BLANKPOLERET RUSTFRIT STÅL - SPECIALBYGGET RUSTFRI BATTERIKASSE MED INDFARVET LÅG - EXIDE MAXXIMMA GEL BATTERI, TIL I.C.E - NØDSTRØMAFBRYDERKONTAKT BYGGET IND I KABINEN - KOMPLET NOS-ANLÆG 121 HK UDEN/ CA 175 HK MED NOS - 2 STK KOMPLETTE PURGE(UDLUFTNINGSDYSER) TIL LATTERGASANLÆGGET MONTERET I FORKOFANGEREN - NOSANLÆGGETS FOGGERE M.V BYGGET IND I POLEREDE RUSTFRIE KASSER MED LÅG AF PLEXIGLAS OG INDBYGGET RØDT OG BLÅT DIODELYS - INDFARVEDE BREMSECALIBRE OG TROMLER - SPECIALBYGGET RUSTFRI BANANMANIFOLD - KOMPLET RUSTFRIT UDSTØDNINGSSYSTEM FRA ONETWOPIPE - 2 STK 5” BLANKPOLEREDE AFGANGSRØR - SPECIELLE BLÅLIGE TÅGELYGTER INDBYGGET I FRONTEN - ALUFARVEDE HJØRNE POSITIONSLYS I FRONTKOFANGEREN - RØDTONEDE BLINKLYS I BAGKOFANGER - COBRA GAS-STØDDÆMPERE - APEX 40 MM SÆNKNINGSSÆT - KOSAI ALUSPOILER INDFARVET I DIAMANTSORT MED GRØNNE, GULE OG SØLV-FLAKES INTERIØR - 2 STK EXTRA EXIDE MAXXIMMA ICE GEL BATTERIER BYGGET IND BAG FORSÆDERNE - ORIGINALE ZZT230 CELICA 2001 FORSÆDER TILPASSET OG MONTERET - KOMPLET SPECIALSYET LÆDERKABINE I SOLGULT/MATSORT LÆDER MED DIVERSE BRODEREDE INSKRIPTIONER - ALT VINYL/PLASTIK INDVENDIGT I KABINEN LIGELEDES BETRUKKET MED SOLGULT LÆDER (UNDERSTE DEL AF INSTRUMENTBORDET, A-B-C- STOLPER, PANELER, HIMLEN, GEARMANCHET, RATKONSOL M.V. - DE RESTERENDE DELE I KABINEN, DER IKKE ER BEKLÆDT MED LÆDER, ER LAKERET LAMBORGHINI-GALLARDO GULE, DVS. RAMMEN RUNDT OM RATTET, MIDTERKONSOLLET, INSTRUMENTHUSET, LOFTSLYSET, BENZINDÆKSELS- OG BAGAGERUMSÅBNER M.V. - URSKIVER HJEMMELAVET I GULT MATERIALE MED DEMON I.C.E. OG NOS-INSKRIPTION - URNÅLE LAKERET SORTE I STEDET FOR DE ORIGINALE ORANGE - SPECIALFREMSTILLEDE ALU-DØRK BUNDMÅTTER, LAKERET GULE - GULE SUPERSPORT 3.PUNKTS H-SELER - SPECIALBYGGET 2-DELT GLASFIBER INSTRUMENTBORDE, MED INDBYGGEDE KOMPONENTER - 3 STK MANOMETER Ø52 MM URE, VOLTMETER, VANDTEMPERATUR OG OLIETEMPERATUR INDBYGGET I DET SPECIELLE INSTRUMENT BORD OVER DET ORIGINALE INSTRUMENTHUS - STOR SHIFTLIGHT OMDREJNINGSTÆLLER MED LYSINDIKATOR SPARTLET IND I DET SPECIELLE INSTRUMENTBORD - 1 STK 7” VST LCD 16/9 SKÆRM SPARTLET IND I INSTRUMENTBORDET I PASSAGERSIDEN. - HEADUNIT FLYTTET TIL HANDSKERUM - ORIGINALE HØJTALERHULLER I NEDERSTE DEL AF INSTRUMENTBORDET UDSPARTLET OG BEKLÆDT MED GULT LÆDER - CIGARETTÆNDER SAMT KATASTROFELYS FLYTTET TIL HANDSKERUM - 1 STK 7”VST LCD 16/9 SKÆRM SPARTLET IND I MIDTERKONSOL - 2 STK DISKANTER SPARTLET IND UNDER SKÆRMEN I MIDTERKONSOLLEN - DVD-AFSPILLER BYGGET IND I SPECIALLAVET SKUFFE I I.C.E. INSTALLATIONEN LIGE BAG FØRERSÆDET. DER ER I ALT KOBLET 6 STK 7” SKÆRME TIL DVD-AFSPILLEREN - CONRERO HVILEPEDAL I REN ALU - CONRERO 3-DLET PEDALSÆT I ALU - CONRERO ALU-GEARKNOP MED KEVLAR - INDFARVET BRÆMSEHÅNDTAG - GEARSTANG AFKORTET CA 10 CM. - BAGSÆDE, BAGSIKKERHEDSSELER+ BAGERUMSINTERIØRET ER FJERNET TOTALT, OG DER ER BYGGET EN MEGASTOR COSTUM I.C.E.-INSTALLATION SPARTLET DIREKTE PÅ BILENS KAROSSE. INSTALLATIONEN ER BYGGET OP OMKRING EN 24.PUNDS NOS-FLASKE. - 5 STK 12” DOBBELT SVINGSPOLE 500WATTS SUBWOOFERE, LIGHTNING AUDIO STRIKE SERIEN - 2 STK MONO FORSTÆRKERE 2.600 LIGHTNING AUDIO STRIKE - 2 STK STEREO FORSTÆRKERE 2.500 LIGHTNING AUDIO STRIKE - ANLÆGGET YDER MAX 5500 W, 2500 WATT EFFEKTIV RMS, OG ER MÅLT TIL 140DB + SOM DET STÅR MED DISKANTER, HØJTALE OSV. - 1 STK 7” DENVER LCD SKÆRM BYGGET IND I BAGKLAPPEN - 1 STK 7” VST LCP 16/9 SKÆRM BYGGET IND OVER NOS-FLASKEN PÅ SPECIALFREMSTILLET METALBESLAG OG SKÆRMHUS LIGELEDES SPECIALBYGGET OG LAKERET - SPECIALBYGGET PLADE TIL UNDERSIDEN AF BAGKLAPPEN, HVOR DER ER INDBYGGET DVDSKÆRM, OG 4” ROCKFORD FOSGATE PHANATIC-P SPLITSÆT MED DISKANTER OG MELLEMTONE-HØJTALERE - SPECIALBYGGEDE DØRSIDER I GLASFIBER MED 2 STK 5 ¼” ROCKFORD FOSGATE PHANATIC-P MELLEMTONE HØJTALERE INKL. DISKANTER - 4 STK. POWER-BOOSTERE TIL FORSTÆRKERENE BYGGET IND I KARDANBOKSEN - ELRUDER EFTERMONTERET - KONTAKTER TIL ELRUDER MONTERET I KARDANBOKSEN - DIVERSE EKSTRAKONTAKTER BYGGET IND RUNDT OMKRING TIL BLANDT ANDET DIODELYS, AKTIVERING AF NOSANLÆGGET, PURGEKONTAKT M.V. - NOS-KONTAKT BYGGET IND HVOR RELEVANT - LEA 825 AUTO-ALARM MED ALT MONTERET (RUDELUK, BAGAGERUMSÅBNING, SELVSTART O.M.A.) + meget mere. SPONSORER: - SABROE DESIGN - EXIDE DANMARK - SEC SCANDINAVIA A/S - CARTEX AUTOFASHION - CARBIDE TOOLING - SEAB DENMARK (TURTLEWAX) - AUTOBREMSEN - ONETWOPIPE - CENTERSKILTE, BRANDE - WWW.KPSOLFILM.DK - HAN HERRED AUTO - VICSAT (X-ROAD NAVIGATION) - BILXPERTEN - WWW.THY-AUTOLAGER.DK - MIT EGET FIRMA, DEMON I.C.E. |
Interiør: | Se ovennævnte liste |
Ekstra tilbehør: | Se stylingslisten |
Bemærkninger: | Bilen er monsterombygget og der er gjort meget ud af finishen på hele bilens tema, The Fast And Furious NU MED EGET FIRMA, - www.Demon-ICE.dk |
Ingen kommentarer:
Send en kommentar